Творчий проект "Траєкторія успіху"

Харківська гімназія №116

Творчий проект класу
«Траєкторія успіху»

Перший клас         2015-2016 н.р.
Другий  клас          2016-2017 н.р.
Третій клас           2017-2018 н.р.
Четвертий клас  2018-2019  н.р.

Вчителя початкових класів
Пуговкіної
Світлани Олексіївни

м. Харків

Проект «Траєкторія успіху»

Гасло: «Від успіху педагога - до успіху учня»

Мета як  провідний  орієнтир створення особистості.
Вчитель повинен досягнути успіху,
щоб його досягнули учні, а учні
повинні досягнути успіху, щоб
його досягло суспільство.

Завдання проекту
1.    Сприяння створенню оптимальних умов для розвитку й реалізації можливостей дітей у досягненні успіху.
2.    Допомога учням в пошуково-дослідницькій роботі, створенні творчих проектів, участі їх в інтелектуальному марафоні «Самий розумний», конкурсах і змаганнях «Ерудитів», олімпіадах тощо.
3.    Ведення моніторингу здібностей учнів з метою визначення галузі перспективного й досягнення найближчого їх розвитку.
4.    Сприяння поширенню мережі гуртків, клубів за інтересами, студій та творчих об’єднань, які відвідують вихованці.
5.    Виховання прагнення до успіху в отриманні системи знань, в організації самоосвіти й самовдосконалення.


Умови досягнення успіху

1.     Урядування часу: годинник-«секундант»
2.     Саморегуляція діяльності


  що?         коли?           де?
3.    Критерії продуктивності (КПН)
4.    Реєстрація успіхів та невдач

5.    Рефлексія

Визначальні позиції
педагогічної діяльності

Ø Розуміння дітей (сприйняття вихованця з усіма його недоліками)
Ø Визнання індивідуальності (права учня бути самим собою, неповторною особистістю)
Ø Ставлення до вихованців (позитивне сприйняття, створення умов для творчої самореалізації)
Ø Недоторканність суверенітету особистості
Ø Актуалізація внутрішніх резервів дитини, які збуджують бажання вчитись, дають можливість долати будь-які труднощі й перешкоди спільно з другом-наставником, який здатен любити, прощати і бути вимогливим у головному


Діагностичні заходи

Ø Експрес-опитування батьків
Ø Моніторинг готовності до школи
Ø Поточне діагностування за методиками ШТУР, МОПРА, КОНТУР тощо
Ø Діагностика розумового розвитку й навчальних здібностей на етапі переходу з початкової школи в середню

Організаційні заходи
щодо реалізації проекту

ü Переведення мети і змісту освіти в особистісний план
ü Орієнтація освіти на розвиток «людини-культури»

ü Перехід «знань і умінь» із ранга стратегічних понять в ранг тактичних
Змістовна основа освіти перевтілюється в навчально-діяльнісну, що формує компетентності
ü Успіх як «мотор» освітнього процесу



Конкурси

учнів                                                      вчителів
«Учень року»                                      
«Клас року»                                        «Самий класний клас»

ü Парад особистих досягнень учасників НВП, наслідки їх перемог над собою, відчуття  успіху.

Презентація
учнівських і педагогічних портфоліо

Школа майбутнього

Успішний                                               Перспективна
навчальний заклад                                початкова школа


Кроки від задуму до реальних справ.