Харківська гімназія №116
Творчий проект класу
«Траєкторія успіху»
Перший клас 2015-2016 н.р.
Другий клас 2016-2017 н.р.
Третій клас 2017-2018 н.р.
Четвертий клас
2018-2019 н.р.
Вчителя початкових класів
Пуговкіної
Світлани Олексіївни
м.
Харків
Проект «Траєкторія
успіху»
Гасло: «Від успіху педагога - до успіху учня»
Мета
як провідний орієнтир створення особистості.
Вчитель повинен
досягнути успіху,
щоб його
досягнули учні, а учні
повинні
досягнути успіху, щоб
його досягло
суспільство.
Завдання проекту
1.
Сприяння створенню оптимальних умов для розвитку й
реалізації можливостей дітей у досягненні успіху.
2.
Допомога учням в пошуково-дослідницькій роботі,
створенні творчих проектів, участі їх в інтелектуальному марафоні «Самий
розумний», конкурсах і змаганнях «Ерудитів», олімпіадах тощо.
3.
Ведення моніторингу здібностей учнів з метою
визначення галузі перспективного й досягнення найближчого їх розвитку.
4.
Сприяння поширенню мережі гуртків, клубів за
інтересами, студій та творчих об’єднань, які відвідують вихованці.
5.
Виховання прагнення до успіху в отриманні системи
знань, в організації самоосвіти й самовдосконалення.
Умови досягнення успіху
1.
Урядування часу: годинник-«секундант»
2.
Саморегуляція діяльності

що?
коли?
де?
3.
Критерії продуктивності (КПН)
4.
Реєстрація успіхів та невдач
5.
Рефлексія
Визначальні позиції
педагогічної діяльності
Ø Розуміння дітей
(сприйняття вихованця з усіма його недоліками)
Ø Визнання
індивідуальності (права учня бути самим собою, неповторною особистістю)
Ø Ставлення до
вихованців (позитивне сприйняття, створення умов для творчої самореалізації)
Ø Недоторканність
суверенітету особистості
Ø Актуалізація
внутрішніх резервів дитини, які збуджують бажання вчитись, дають можливість
долати будь-які труднощі й перешкоди спільно з другом-наставником, який здатен
любити, прощати і бути вимогливим у головному
Діагностичні заходи
Ø Експрес-опитування
батьків
Ø Моніторинг
готовності до школи
Ø Поточне
діагностування за методиками ШТУР, МОПРА, КОНТУР тощо
Ø Діагностика
розумового розвитку й навчальних здібностей на етапі переходу з початкової
школи в середню
Організаційні заходи
щодо реалізації проекту
ü Переведення мети
і змісту освіти в особистісний план
ü Орієнтація
освіти на розвиток «людини-культури»
ü Перехід «знань і
умінь» із ранга стратегічних понять в ранг тактичних
Змістовна основа освіти перевтілюється в навчально-діяльнісну, що формує
компетентності
ü Успіх як «мотор»
освітнього процесу
Конкурси
учнів
вчителів
«Учень року»
«Клас року» «Самий
класний клас»
ü Парад особистих досягнень
учасників НВП, наслідки їх перемог над собою, відчуття успіху.
Презентація
учнівських і педагогічних портфоліо
Школа майбутнього
Успішний
Перспективна
навчальний
заклад початкова школа
Кроки
від задуму до реальних справ.